خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 33749
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


مجتبی شیری : از بردن تیم بیشتر از گلزنی خودم لذت می برم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Mojtaba-Shiri-1.gifمدافع با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اعتماد کادر فنی تشکر می کنم و امیدوارم عملکردم مورد قبول کادر فنی و هواداران قرار گرفته باشد.

مجتبی شیری بازیکن خوب تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگوی کوتاهی در خصوص نیمکت نشینی افزود: بحث نیمکت نشینی بازیکنان بر می گردد به طرز تفکر بازیکن و اینکه بتواند در این شرایط خودش را در آمادگی کامل حفظ کند تا در زمان مناسب عملکرد خوبی داشته و برای تیمش مفید باشد.

وی افزود: من به عنوان یک بازیکن حرفه ای هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی ندارم و فقط تمرکزم را روی تمرینات گذاشتم. تشکر می کنم از کادر فنی که به من فرصت دادند تا بتوانم خودم را نشان دهم و در مورد عملکردم نیز باید کادر فنی و کارشاسان نظر بدهند.

 

شیری در مورد بازی پرسپولیس برابر الاتحاد و عدم صعود به مرحله بعد، تصریح کرد: با افسوس خوردن چیزی عوض نمی شود. ما دیروز خوب بازی کردیم ولی حیف که این برد به دلمان نچسبید و با عدم صعود به مرحله بعدی، شیرینی این برد از بین رفت ولی باید تلاش کنیم که بتوانیم سهمیه آسیایی برای فصل بعد کسب کنیم.

شیری در مورد حضور در دو بازی اخیر پرسپولیس و سرزنی در محوطه جریمه حریف گفت: در دو بازی گذشته ضربات خوبی را به سمت دروازه حریف زدم اما حیف که هیچ کدام از آن ضربات به گل تبدیل نشد. باید دقتم را بیشتر کنم ولی از بردن تیم بیشتر از گلزنی خودم لذت می برم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com