خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 33713
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
باقري: مشكلي با كاشاني ندارم، اما فعلاً برنمي‌گردم

 

کاپيتان سابق تيم ملي ايران گفت : از صميم قلب اميدوارم کي‌روش اين فوتبال بيمار و مريض ما را نجات دهد. 

    کريم باقري در گفت‌وگويي با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره آخرين شرايط خود اظهار داشت : فعلا با توجه به فاصله اي که از فوتبال گرفته ام به دنبال کار هاي شخصي ام هستم و به عوامل ديگري فکر نمي کنم. 
وي در پاسخ سوالي که آيا قصد داريد در فصل آينده به پرسپوليس يا فوتبال برگرديد، گفت : فعلا هيچ خبري نيست. بايد ببينيم چه اتفاقي مي افتد اما مطمئن باشيد هنوز تصميمي براي بازگشت به فوتبال نگرفته ام.

باقري همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا مسئولان باشگاه پرسپوليس به شما اعلام کرده اند که چون خودتان از باشگاه رفته ايد، پولي به شما پرداخت نخواهد شد، تصريح کرد : اصلاً چنين حرفي صحت ندارد و من نمي دانم اين حرف ها را با چه استدلالي بيان مي کنند! براي حل اين مشکل با حبيب کاشاني جلسه خوبي داشتم و هيچ مشکلي با باشگاه پرسپوليس ندارم. خوشبختانه تعامل من با کاشاني بسيار خوب است و اگر چه اين شايعه ها هميشه وجود دارند و من تعجبي چنداني از اين مورد ندارم.

وي همچنين درباره حضور کي‌روش در تيم ملي ايران به خبرگزاري فارس اعلام کرد: نظر خاصي در اين زمينه ندارم. اميدوارم حضور اين مربي براي فوتبال ما مفيد باشد. من از صميم قلب اميدوارم کي‌روش که مربي خوب وکار بلدي است، اين فوتبال بيمار و مريض ما را نجات دهد و از اين وضعيت در آورد. البته کار بسيار سختي دارد چون کار کردن در فوتبال ايران شرايط خاص خودش را دارد و بايد به او امکانات کافي داد.
باقري همچنين درباره اظهارات کي‌روش که اعلام کرده است سن بالاي بازيکنان ايراني برنامه هايش را به هم ريخته، گفت: ايشان حتما برنامه ريزي خوبي براي جام جهاني برزيل دارد که اين حرف ها زده است. من معتقدم کي‌روش بدون حساب وکتاب حرف نزده، بنابراين بايد اين مورد را براي موفقيت فوتبال‌مان مد نظر داشته باشيم. حرف هاي کي‌روش نشان مي دهد او براي تيم هاي پايه ايران بسيار خوب است.

وي همچنين درباره احتمال قهرماني پرسپوليس در جام حذفي به فارس گفت : من نتايج پرسپوليس را دنبال نمي کنم و فقط براي اين تيم آرزوي موفقيت مي کنم تا انشا الله دل هوادارانش شاد باشد. 
باقري در پايان درباره احتمال حضورش در تراکتور سازي تبريز نيز گفت : فعلا در اين باره خبري نيست و من در حال پيگيري کار هاي شخصي خودم وتمرينات خودم هستم.

 

 

:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com