خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 33659
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


سکو برت: ایران را دوست دارم و می خواهم در پرسپولیس بازی کنم

 

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم بزرگ پرسپولیس مرا بخواهد حاضرم در خدمت این تیم باشم.


سکو برت بازیکن مالیایی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گویی، به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: من هیچ مشکلی برای حضور در تیم پرسپولیس نداشته و ندارم و همیشه سعی می کنم در بهترین شرایط باشم و بتوانم به این تیم خدمت کنم.

مدافع سرخپوشان در خصوص مسابقات لیگ و حضور در پرسپولیس افزود: لیگ ایران فوتبال خوبی را ارائه می دهد، حساسیت این رقابت ها تا هفته های پایانی نشاندهنده پویایی آن است. من همیشه سعی می کنم شرایط ایده آل خودم را حفظ کنم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

وی در ادامه گفت: برای من افتخار است که در جمع یک تیم بزرگ همچون پرسپولیس با مدیریت خوب، کادر فنی با تجربه و بازیکنان مطرح حضور دارم و طی این فصل از همه چیز راضی بوده و امیدوارم مجموعه پرسپولیس و هواداران نیز از من رضایت داشته باشند. من دوست دارم در این تیم بزرگ بمانم چرا که شرایط خوبی دارد.

سکو در مورد بازی با الاتحاد ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم ولی اگر با تمرکز صد در صد بازی کنیم، با حمایت هوادارانمان می توانیم این تیم را شکست داده و به صعود امیدوارتر شویم.

بازیکن خوش اخلاق سرخپوشان در مورد عدم حضور علیرضا نورمحمدی و سپهر حیدری در بازی های آینده پرسپولیس گفت: دو مهره اصلی تیم ما در شرایط حساس کنونی و فشردگی مسابقات نمی توانند تیم را همراهی کنند اما پرسپولیس یک تیم 25 نفره است که باید همه بازیکنان آن در هر شرایطی آماده حضور در میدان باشند. سپهر و علیرضا غایبان بزرگ تیم ما محسوب می شوند ولی بازیکنانی که بجای آنها به میدان می روند با تمام توان سعی می کنند جای آنها را پر کنند.

سکو در خصوص عملکرد تیم و خودش در بازی برابر مس تاکید کرد؛ عملکرد تیم علیرغم خستگی بازیکنان، خوب بود اما این بازی برای من حساسیت خاصی داشت، چرا که برای دومین باری بود که در ترکیب اصلی حضور داشتم و یقینا برای رسیدن به شرایط ایداه آل، به بازی های بیشتری نیاز دارم تا بتوانم عملکرد قابل قبولی را در این شرایط حساس به نمایش بگذارم. آن بازی برای ما خیلی سخت بود چرا که دو امتیاز حساس را از دست دادیم و این اصلا برای تیم بزرگ پرسپولیس خوب نیست.

سکو در مورد هواداران پرسپولیس نیز افزود: قبل از اینکه بخواهم به پرسپولیس بیایم راجع به هواداران این تیم شنیده بودم. وقتی پرسپولیس به هر شهر و یا کشوری می رود، طرفدارانش را به راحتی در کنارش می بیند، معلوم است که باید برای آنها ارزش زیادی قائل شود. آنها برای تیم پرسپولیس حامیان خوبی هستند و دقیقا می خواهند که تیمشان در هر بازی برنده باشد و این موضوع برای تماشاچیانش طبیعی است و ما سعی می کنیم این اتفاق در بازی های باقی مانده حتما رخ دهد.

مدافع پرسپولیس شانس کسب سهمیه و صعود به مراحل بعدی تیم پرسپولیس در سه جام را چنین تشریح کرد: خیلی سخت است که بخواهم این موضوع را محاسبه کنم اما خوب می دانم که تنها چیزی که مهم است، اینست که باید حتما ببریم و به امید نتایج دیگر بازی ها باشیم.

سکو برت در خصوص رفاقت با بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: من در ایران خانواده ای ندارم و همه آنها برای من جزو خانواده ام محسوب می شوند. من هر روز برای تمرینات و حضور در کنار بازیکنان لحظه شماری می کنم. بازیکنان، کادر فنی و دیگر عوامل باشگاه خانواده من هستند و تا کنون رفتار خیلی خوبی با من داشته و دارند. جا دارد از همین جا از لطف و محبت آنها تشکر کنم. به همه احترام می گذارم و با هیچ کس مشکل ندارم. ما یک تیم و یک خانواده هستیم. پس برای موفقیت پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

بازیکن خارجی پرسپولیس در مورد مصدومیتش افزود: خیلی ها فکر می کنند من با مصدومیت به ایران آمده ام و می خواهم اینجا خوش بگذرانم ولی اینطور نبوده و نیست. من به خدا ایمان دارم و با کمک خدا و حمایت های مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم، مصدومیتم رفع شده و توانستم در لحظات پایانی لیگ در خدمت پرسپولیس باشم.

وی در خصوص نیمکت نشینی گفت: بازیکنان روی نیمکت و 11 نفری که به میدان می روند هیچ فرقی با هم ندارند. برای اینکه شما باید هر لحظه آماده بازی باشید تا به دستور کادر فنی در لحظات حساس به تیم کمک کنید. ممکن است این کمک برای یک دقیقه باشد، ولی شما باید کاملا آماده باشید که حتی در آن یک دقیقه هم به تیم کمک کنید. 11 بازیکن، 18 بازیکن و 25 بازیکن، همه یکی هستند و باید تحت فرمان کادر فنی به یک هدف مشترک برسند.

سکو برت در پایان اظهار کرد؛ ایران را دوست دارم و می خواهم در صورت صلاحدید مدیریت باشگاه و کادر فنی، یک فصل دیگر در ایران بمانم و برای پرسپولیس بازی کنم.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com